Monster Energy Supercross - Monster Energy Cup
Käytä tilaisuus hyväksesi ja ota osaa kauden jännittävimpään kisatapahtumaan Monster Energy Cup -kisassa, joka on tarjolla lisäsisältönä Monster Energy Supercross -peliin! Aja kilpaa huippukuskien kanssa Monster Energy Cup -kisassa Las Vegasissa uudella radalla ja uusilla säännöillä.