Monster Energy Supercross - Compound
Laajenna pelielämystä uudella Monster Energy Supercross - Compound -ajokeskuksella. Tutustu ulkotiloihin rakennettuun kahteen rataan ja kokeile taitojasi uusissa ja jännittävissä haasteissa. Valitse supercross- tai motocross-rata ja yritä parantaa aikaasi Time Attack -pelimuodossa – tai kisaa tekoälyn ohjaamia kuskeja vastaan yksinpelikisassa.