Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider Pack
Älä jätä väliin rajoitettua Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider Pack -kuskipakettia. Sytytä yleisö liekkeihin uudella kuskipaketilla, joka sisältää kypärän, ajolasit, paidan, housut ja saappaat. Näitä asusteita et peruspelistä löydä! Paketti sisältää Shaei VFX-W -kypärän, Progrip 3450 -ajolasit, Axo Grunge -ajopuseron ja -housut sekä Gaerne SG12 -saappaat.