Haluatko saavuttaa mestaristatuksen nopeammin ja avata suosikkisisältöä silmänräpäyksessä? Iske radalle ja ansaitse kisan päätyttyä palkinnoksi kaksi kertaa enemmän krediittejä, kiitos Credits Multiplierin!