Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 2
Hanki Legends Pack Vol. 2, niin pääset kisaamaan lajin legendojen kanssa! Valitse suosikkisi viidestä supercross-sankarista (kuten Ryan Villopoto, Ryan Dungey, Jeff Emig tai Cole Seely ) ja osallistu eeppisiin kisoihin historiallisella Daytona 1974 -radalla. Nauti moottoripyöräkisojen jännityksestä. Hanki Legends Pack Vol. 2 jo tänään!