Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 1
Vanhat hyvät ajat ovat palanneet! Koe uudelleen menneiden huippukisojen jännitys hankkimalla Legends Pack Vol. 1. Paketti sisältää viisi legendaarista ajajaa (Jeremy McGrath, Ricky Johnson, Jeff Stanton, Kevin Windham ja Jeff Ward) sekä historiallisesta Pontiac Silverdome 2002:sta innoituksensa saaneen radan. Hanki paketti heti!