Osta Customization Pack Neon Light -paketti ja hanki kuskillesi pimeässä loistavia saappaita ja kauluksia (värivaihtoehdot ovat valkoinen, punainen, sininen, vihreä, pinkki, violetti, oranssi, pronssi, hopea ja kulta).