Monster Energy Supercross 3 - Official Racing Pack
Osta Monster Energy Supercross 3 - Official Racing Pack -pakkaus, niin voit viritellä kuskisi ja ajokkisi ulkonäköä! Pakkaus sisältää kolme pyörän väritystä sekä neljä kypärää, ajosaapasparia ja ajoasua ja vielä hehkuvan niskatuen.