Osta Monster Energy Supercross 3 - Credits Multiplier, niin nopeutat etenemistäsi pelissä! Kiinteän määräkertoimen ansiosta voit tuplata ansaitsemasi pelivarat kunkin kisan päätteeksi, olipa kyseessä verkko- tai offline-kisa!