Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack
Osta Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack -pakkaus ja tunnusta suosikkipyöräsi valmistajan väriä! Pakkaus sisältää 2 pelivalikon taustaa, jotka on tehty kunnianosoituksiksi pelin pyörien valmistajille (Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha). Valmistajan logo näkyy myös pelaajan nimen vieressä.