Monster Energy Supercross 2 - The Nightmare Pack
Osta Monster Energy Supercross 2 - The Nightmare Pack -pakkaus, niin voit viritellä pyöräsi ja kuskisi ulkonäköä! Pakkaus sisältää 10 pyörän väritystä ja ajoasua, jotka karmivat selkäpiitä! Avaruusolennot, luurangot ja haamut tekevät pyörästäsi kammottavan ilmestyksen.