Monster Energy Supercross 2 - The Camo Pack
Osta Monster Energy Supercross 2 - The Camo Pack -pakkaus, niin voit viritellä pyöräsi ja kuskisi ulkonäköä! Pakkaus sisältää 10 naamiokuvioihin pohjautuvaa pyörän väritystä ja ajoasua.