Monster Energy Supercross 2 - The Beast Pack
Osta Monster Energy Supercross 2 - The Beast Pack -pakkaus, niin voit viritellä pyöräsi ja kuskisi ulkonäköä! Pakkaus sisältää 10 pyörän väritystä ja ajoasua, joiden innoituksena on käytetty maailman vaarallisimpia eläimiä aina alligaattoreista sateenkaari-yksisarvisiin!