Milestone S.r.l.Ajo- ja lentopelit
Osta Monster Energy AMA Supercross -mestaruussarjan virallisen pelin Special Edition -versio, niin saat pelin lisäksi Season Pass -kausikortin, joka sisältää 9 ladattavaa sisältöpakettia, Monster Energy Supercross 2 - Credits Multiplier -varojenlisääjän. Tuplaa pelivarasi jokaisen verkko- ja offline-väännön jälkeen, kisaa menneisyyden suurnimien ja nykyisten tähtien kanssa sekä koe Supercross-sarjan huuma Los Angeles Coliseum -stadionilla, jolta kaikki sai alkunsa. Muuta pyöräsi ja ajajasi ulkoasua upeilla muokkausvaihtoehdoilla, nauti Monster Energy Cup -kisan näyttävyydestä ja erityissäännöistä sekä tutustu uuteen Compound-ajokeskukseen, missä voit ajella vapaasti ilman suorituspaineita tai kisata muita kuskeja vastaan uusissa haasteissa!