Osta Monster Energy AMA Supercross -mestaruussarjan virallisen pelin Season Pass -kausikortti, niin saat 9 ladattavaa sisältöpakettia! Aja kilpaa menneisyyden suurnimien ja nykyisten tähtien kanssa ja koe Supercross-sarjan historiaa stadionilla, jolta kaikki sai alkunsa: Los Angeles Coliseumilla. Muuta pyöräsi väritystä ja ajajasi ajohaalaria kuudella upealla muokkausvaihtoehdolla, nauti Monster Energy Cup -kisan näyttävyydestä ja erityissäännöistä sekä tutustu uuteen Compound-ajokeskukseen, missä voit ajella vapaasti ilman suorituspaineita tai kisata muita kuskeja vastaan uusissa haasteissa!