Monster Energy Supercross 2 - Megitsune Customization Pack
Osta Monster Energy Supercross 2 - Megitsune Customization Pack -pakkaus, niin voit viritellä pyöräsi ja kuskisi ulkonäköä! Pakkaus sisältää pyörän Japani-teemaisen värityksen sekä erityisen ajoasun.