Monster Boy and the Cursed Kingdom
Legendaarinen sarja palaa upean uuden seikkailun kera! Nauti värikkäästä toimintaseikkailusta, joka on luotu yhdessä alkuperäisen Wonder Boy in Monster World -sarjan luojan Ryuichi Nishizawan kanssa. Monster Boy and the Cursed Kingdom lainaa klassikkosarjan parhaimmat palat tarjotakseen tuoreen ja nykyaikaisen seikkailun, joka sisältää hauskaa pelaamista, unohtumatonta musiikkia ja upeita käsin piirrettyjä animaatioita. Saako Jin pelastettu Monster World -kuningaskunnan?