Monopoly Just Dance DLC
Monopoly Just Dance DLC panee liikettä kinttuihin! Lisää lautaasi vähän hauskuutta ja väriä maailman tanssipelien mahtavalla ykkösellä! Tämä DLC sisältää kokonaan muokatun laudan, jolla on animoitu pelinappula. Jaa tanssin voima Monopoly-pelissäsi!