MONOPOLY DEAL
Kaikki MONOPOLY-pelin hienoudet nyt nopeatempoisena, ihastuttavan koukuttavana korttipelinä! Kilpaile verkossa ystäviäsi tai yhteisön jäseniä vastaan tässä riehakkaassa korttipelissä: varasta korttisarjoja, peri velkoja ja kerää ensimmäisenä kolme täyttä eriväristen kiinteistöjen sarjaa. Rakenna kiinteistöimperiumiasi uudella ja nopeammalla tavalla! Kaikki mitä MONOPOLY-pelissä rakastat on säilytetty, mutta muutettu nopeatempoisemmaksi hauskuudeksi.