Mogin asut: Valloittavat vaatekerrat
Pukukokoelma, johon kuuluu 16 uutta asua Mogille.Voit vaihtaa asua valitsemalla "Outfits" päävalikosta. Uudet asut eivät näy hahmojen yllä tiettyjen välianimaatioiden ja kohtausten aikana.