Modern Tanks: War Tank pelit
Valmistaudu todella torjumiseksi säiliö taisteluissa jännittävä online-peli Modern Tanks! Valitse valtava arsenaali moderneja taisteluajoneuvoja-kevyestä tiedustelu voimakas raskas säiliöt. Jokaisella taisteluajoneuvolla on ainutlaatuiset ominaisuudet-nopeus, panssari, tulivoima. Käytä vahvuuksia säiliön ja kehittää joustava strategia jokaisessa taistelussa. Liity jännittäviä taisteluita pelaajia ympäri maailmaa tässä todellinen kilpavarustelu. Osoittaa taitosi peli säiliö vs säiliö. Levitä korkein strateginen ajattelu joukkueen taisteluissa säiliön irtoaminen. Koordinoi toimia liittolaisten kanssa, murtamalla vihollisen puolustukset tai torjumalla heidän hyökkäyksensä. Vain tiimityö ja keskinäinen apu tuo sinulle voiton tässä panssarisodassa. Päivitä ominaisuudet säiliön työpaja-vahvistaa panssari, päivittää aseen, lisätä moottorin. Tutki uusia ammuksia ja taitoja saadaksesi ratkaisevan edun taistelussa. Jokaisen voiton saat kokemusta ja mahdollisuuden parantaa taistelupanssarivaunua. Tule voittamaton ässä säiliö joukkoja! Uppoudu realistinen pelattavuus ja jännittävä grafiikka. Tunne tunnelma todellinen sota-alkaen karjunta laukausta ja räjähdyksiä kirkua kappaleita ja karjunta moottorit. Osallistu uskomattomiin tankkitaisteluihin! Modern säiliöt ovat tilaisuutesi tulla todellinen säiliön komentaja ja osallistua jännittäviin online taisteluissa. Fight, voittaa voittoja, päivittää säiliö ja nousta maailman ranking! On aika liittyä taisteluun! Lataa ammus ja askel kaasu tässä uudessa säiliö sota! Ehkä monet hauskimmista ja epäitsekkäimmistä panssarivaunujen komentajista odottavat sinua! Kokeile itseäsi todellinen komentaja taisteluajoneuvo! Nykyaikaiset säiliöt tarjoavat erilaisia pelitiloja eri lukutila. Hioa taitojasi quick battle-tilassa tai testaa itsesi survival-tilassa,jossa jokainen ammuksen osuma lasketaan. Hallitse taistelukenttää point capture-tilassa tai tuhoa vihollisen tukikohta assault-tilassa. Liity kilpailuihin ja turnauksiin testataksesi taitojasi maailman parhaita pelaajia vastaan. Voittaa titteleitä, saada harvinaisia palkintoja voittokausista. Tule maailmanmestari säiliö taisteluissa! Taistele eri paikoissa-aavikon tasangoilla kaupunkien viidakoissa. Jokainen kortti vaatii oman taistelustrategiansa. Ota huomioon maasto, käytä suojia, ota edullisia asemia ja tuhoa vihollisia. Tankkitaito on ennen kaikkea! PvP-säiliöt valmiina! Vain online sota moderneja tankkeja!