Modern Tales: Age of Invention (Xbox One Version)
Olet Pariisissa, ja vuosi on 1900. Tuntematon voima kaappaa maailmannäyttelyn suurimmat ajattelijat. Millaisia synkkiä juonia sieppaaja oikein punoo? Emily Pattersonin isä oli vangittujen tieteilijöiden joukossa, ja nyt astut Emilyn saappaisiin, suoritat omat tutkimuksesi, seuraat johtolankoja ja estät sieppaajan häijyt suunnitelmat, ennen kuin maailmalle käy huonosti.