Tämä MLB The Show 24 -pelin bonussisältö sisältää 5 000 yksikköä virtuaalista Stubs-valuuttaa, jota käytetään kaikkiin pelinsisäisiin ostoihin. Kun tuotteet on ostettu, ne tulee lunastaa pelin käynnistyksen yhteydessä.