MK1: Cyrax
Päästä Cyraxin, taistelulajien ihmelapsen, voimat irti tämän taistellessa Lin Kuein puolesta omin ehdoin. Tämä paketti sisältää pelattavan Cyrax-hahmon upouusilla liikeseteillä.