MK1: 5 900 Dragon Krystalia
Tämä paketti sisältää 5 900 Dragon Krystalia (pelivaluutta), joilla voi ostaa kosmeettisia esineitä, kuten ulkoasuja, paletteja, varusteita ynnä muuta.