MK1: 2 700 Dragon Krystalia
Tämä paketti sisältää 2 700 Dragon Krystalia (pelivaluutta), joilla voi ostaa kosmeettisia esineitä, kuten ulkoasuja, paletteja, varusteita ynnä muuta.