Mitama Dance of Miracles
Ladattava lisäsisältö kasvattaa Niqi Mitama -demonien ilmestymisnopeutta. Ne pudottavat päähahmon Glory-pisteitä kasvattavia esineitä. Pisteitä tarvitaan uusien Miracles-ihmeiden opettelussa. * Mitama-demonit voivat ilmestyä matalalla todennäköisyydellä myös ilman tätä DLC-sisältöä. * Voit palauttaa ilmestymisnopeuden pelin keskivaiheilla asetusvalikosta.