Minecraft: Moana 2
Opi valtameren tapoja Moanan ja ystävien kanssa! Tutki ikonisia paikkoja, tapaa tuttuja ja uusia hahmoja ja koe molempien elokuvien hetket uudelleen. Lähde seikkailuille ympäri saarta samalla kun ratsastat aalloilla kanootillasi, taistelet Kakamoraa vastaan ja kukistat Tamatoan Mauilla.