Minecraft - Avatar: Siirtymäriitit
Lähde jännittävälle matkalle Avatar DLC:n avulla! Ryhdy Omatikaya-klaanin Na'viksi. Hallitse selviytymistaidot ja selvitä perinteiset siirtymäriitit. Sido bansheen kanssa, kiipeä Hallelujah-vuorille ja tutki bioluminoivaa sademetsää! Tapaa henkeäsalpaavia olentoja ja kasveja matkan varrella. Sisältää suosittuja skinejä!