Miesselviytyjän asu: Leon S. Kennedy
Tämä miesselviytyjien (Tyrone, Samuel ja Martin) käytettävissä oleva asu on sama, jota alokaspoliisi Leon S. Kennedy käytti Resident Evil 2 -pelissä (2019). Asut voi valita Customize-valikosta. Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta asut tulevat näkyviin.