Erityisen edullinen paketti, jonka sisällön avulla voit muuttaa pelihahmosi ulkoasua. Mukauta hahmoasi entistä monipuolisemmin ja nauti muusta viihdyttävästä lisäsisällöstä! Lisää seuraavan sisällön Monster Hunter: World- tai Monster Hunter World: Iceborne ‑peliin: - Hiustyyli: Wandering Samurai - Hiustyyli: Fluffy Mop - Riipus: pukei-hihna - Riipus: kuljeksiva paolumu - Poseeraussetti: aseposeeraus (3) - MHW:Iceborne - Poseeraussetti: Kyyristyminen - MHW:I-elepaketti: Swag Dance -sarja - Ele: Hip hop -tanssi - Ele: Windmill Whirlwind Huomautus: – Tämän sarjan esineet ovat ostettavissa erikseen. Varo, ettet osta samaa esinettä kahteen kertaan. – Monster Hunter World: Iceborne tarvitaan osaan sarjan sisällöstä.