MG3 Shredder -asepaketti
Hankkiudu eroon vastustajista yksi luoti kerrallaan tai hyödynnä automaattitulitusta. Kevyt MG3 Shredder konekivääri on luotu Commando-etua varten ja sisältää viisi ainutlaatuista mallivaihtoehtoa.