Metro Exodus Laajennuspassi
Koe uusia seikkailuja ydintuhon jälkeisissä Venäjän erämaissa Metro Exodus -laajennuspassilla. Tarkka sisältö määritetään myöhemmin, mutta odotettavissa on lukuisia tunteja kiehtovaa yksinpeliä ja laadukasta tarinavetoista toimintaa!