Metaphor: ReFantazio
Ennakkotilaa, niin saat käyttöesinesetin peliin. Käytä niitä eeppisellä seikkailullasi, jolle olet lähtemässä. 1. Archetype EXP Chest Set ・10x Hero’s Incense (kasvattaa Archetype-kokemusta 100:lla) ・5x Hero’s Fruit (kasvattaa Archetype-kokemusta 500:lla) 2. Adventurer’s Journey Pack ・30 000 Reeveä (pelivaluutta) ・5x Expensive Medicine (palauttaa 200 HP:tä yhdelle liittolaiselle) ・5x Revival Medicine (elvyttää liittolaisen) ・3x Magical Bread (palauta MP:tä vähitellen luolastossa ollessa) ・2x Stale Blackbread (tekee 300 Almighty-vahinkoa yhteen viholliseen) *Tulee saataville tarinan edetessä. *Ostettavissa 10. lokakuuta 2024 klo 23.59 saakka Persona 3:n, 4:n ja 5:n tekijöiltä saapuu Metaphor: ReFantazio. Se on ainutlaatuinen fantasiamaailma, missä päähenkilön on vaellettava keijukumppaninsa Gallican kanssa poistaakseen kirouksen kuningaskunnan kadonneelta prinssiltä. Hallitse kohtaloasi, kohtaa pelkosi ja herätä sydämessäsi uinuvat maagiset Achetype-voimat. Archetypen herättämällä avaat voiman kanavoida ja yhdistää ainutlaatuisten luokkien kykyjä. Vahvista siteitä ja kehitä ryhmää, niin kaadat voimakkaita vihollisia ja paljastat kuningaskunnan todellisen luonteen. Pääominaisuudet: – Suorita tehtäviä, luolastoja ja aarrejahteja päivisin. Vahvista suhteita, siteitä ja hyveitä öisin. Valitse toimesi harkiten, ajan hallinta on tavoitteidesi saavuttamisen avain. – Kulje kyytipelilläsi kaukaisiin luolastoihin ja kaupunkeihin läpi laajan maailman. Tutustu kauniisiin maisemiin, joita säestävät kiehtova musiikki, käyttöliittymä ja välinäytökset. – Jännittävä vuoropohjainen taistelujärjestelmä yhdistää reaaliaikaista toimintaa. Ryhmän muokkaus Archetype-voimilla tarjoaa mahdollisuuden muovata omaa seikkailua. – Salaperäinen ja jännittävä tarina avautuu maailmassa, missä jokaisella on omat huolensa. Liity kovien panosten Royal Tournamentiin, joka lupaa tunneittaan kiehtovaa tutkimusta ja löydettävää.