Merge Games -seikkailupaketti 2
Merge Games -seikkailupaketti 2 vie sinut huikeisiin seikkailuihin! Pääset paratiisisaarille, haasteentäyteisiin jättiläismaailmoihin ja jännittävien tarinoiden keskelle: Solo: Island of the Heart ja Yonder: The Cloud Catcher Chronicles! Solo – Islands of the Heart Rakkaudesta polttoaineena, meitä ajavana voimana. Rakkaus on universaali tuntemus, mutta jokainen meistä kokee sen eri tavalla. Solo – Islands of the Heart tutkii rakkauden teemaa introspektiivisesti antaen pelaajien tunnistaa ja miettiä omia kokemuksiaan. Maailma on jakautunut saaristoihin, joissa kukin saari esittää ainutlaatuista pulmaa. Pulmien ratkaiseminen antaa pelaajille unitoteemin. Se vastaa herättyään kysymyksiin rakkaudesta ja ihmissuhteista. Rentoudu ja nauti elämästä avoimen maailman seikkailupelissä Yonder: The Cloud Catcher Chronicles. Yonder sijoittuu Gemean maailmaan. Se on todellinen luonnon helmassa oleva paratiisisaari, jossa on kahdeksan selvästi erottuvaa aluetta trooppisista rannoista lumen peittämiin huippuihin. Mutta kaikki ei ole Gemeassa niin täydellistä kuin näyttää. Salaperäinen sysi on levinnyt ympäri maata! Sinun tehtäväsi Gemean sankarina on etsiä piilottelevat ja eriskummalliset olennot, jotka tunnetaan keijukaisina. Siivoa sysi pois heidän voimiensa avulla ja palauta luonnon kauneus!