Merge Games -cyberpunkpaketti
Lähde kahteen ainutlaatuiseen cyberpunkseikkailuun. Astu neo-noir-tarinaan kuljetusliikkeen kuriiriksi Cloudpunkissa, sateisessa cyberpunk-metropolissa. Selvitä monisäikeinen salaliitto toiminnan, jännityksen ja augmentaatioiden täyttämässä FORECLOSED-maailmassa. Cloudpunk - Vilkkaassa Nivalisin cyberpunk-kaupungissa, ensimmäisenä yönäsi Cloudpunk-kuljetusliikkeen kuriirina, tapaat ja keskustelet sekalaisten ihmisten, tekoälyjen ja androidien kanssa, joilta jokaiselta löytyy oma tarina kerrottavanaan. Foreclosed - FORECLOSED on tarinavetoinen toimintaseikkailu, joka sijoittuu cyberpunk-maailmaan täynnä toimintaa, jännitystä ja kokeellisia augmentaatioita. Seuraa tarinaa Evan Kapnoksesta, jonka identiteetti on vastikään asetettu pakkohuutokauppaan. Kun häneltä on viety työ, aivoimplantit ja pääsy kaupungin blockchainiin, hänen on paettava ennen kuin hänen identiteettinsä ja implanttinsa huutokaupataan.