Menneisyyden ja nykyisyyden soturit
Nämä ainutlaatuiset palikat ja teemaulkoasut yhdistävät vaikutteita feodaaliajan Japanin sotureista ja klassisista mecha-animeista Venturelle (shinobi) ja Hawkeyelle (shogun). Niiden avulla voit antaa techeillesi ikonisen ulkoasun.