Melkein perillä: Hyppelypeli
Juokse sahanterien välissä sinua kohti tulevia ohjuksia väistellen. Kumarru lasersäteiden alle lattian murentuessa altasi. Sinua on varoitettu: Melkein perillä on suunniteltu erityisesti tasohyppelypelien tosiharrastajille.