Mega Man Zero/ZX Reploid Remixes
Saat tässä pakkauksessa kuuden vaihtoehtoisen pelinsisäisen kappaleen lisäksi musiikkisoittimeen neljä erikoissovitettua kappaletta sarjan veteraanisäveltäjiltä.