Mega Man X Legacy Collection 1+2
Osta omaksesi eeppisen ja toiminnantäyteisen Mega Man X -saagan kaikki kahdeksan peliä! Testaa taitosi uudessa X Challenge -tilassa, jossa pelaajat kohtaavat kaksi vaarallista päävastustajaa yhtä aikaa. Tutki valtavaa museota, joka on täynnä harvinaista tuotantotaidetta, klassisten oheistuotteiden myyntiluetteloita, nostalgisia mainoksia ja paljon muuta. Sisältää Mega Man X Legacy Collectionin ja Mega Man X Legacy Collection 2:n erillisinä latauksina.