"Meet Your Maker: Sector 3 Cosmetic Collection Bastionin varuskunta taisteli viimeiseen hengenvetoonsa. He olivat sankareita, jotka antoivat henkensä yrittäessään suojella geenipankkia. Sillä ei ollut kuitenkaan merkitystä. Ihmiskunta menetti kaikesta huolimatta toivonsa. Meet Your Makerin Sector 3 Cosmetic Collection on Fort Hopen taistelun ja Bastionin bunkkerissa taistelleiden ja kuolleiden sankareiden inspiroima. Sector 3 Cosmetic Collectionin sisältö: 1 KORISTEPAKETTI: Bastion 2 lohkoa (molemmat saatavilla 3 muodossa) – Composite Armor Kevyt, vahva ja kova metallista ja keraamisista levyistä valmistettu lohko, jota käytetään valtavilta iskuilta puolustautumiseen. – Corroded Concrete Sekoitus vahvaa betonia ja sitä vahvistavaa terästä. 2 koristetta: – Bastion Light Pienitehoinen valo auttaa sotilaita säilyttämään yönäkönsä bunkkerin pimeissä nurkissa. – Filter System Osa valtavaa ilmanpuhdistinten järjestelmää, joka suojeli Bastionia. 1 animoitu koriste: Centrifugal System – Sisäänrakennettu sterilisaatiojärjestelmä, joka suojeli geenipankkia tapaturmaiselta tartunnalta. 8 tarraa – Bastion Maalia ja merkintöjä sodasta. 1 CUSTODIAN-ULKOASU: – Instant Dispatch Kirkas Volt Lancer -ulkoasu sopii vahvoille ja pelottomille Raidereille. 1 LODESTAR-ASESKINI: – Craze Lodestar-suojan sotilasversio on mukautettu Vanguard-yksikköjen tarpeisiin. Se on suunnittelu ottamaan kaikki irti naamioitumismahdollisuuksista linnoitettuihin bunkkereihin hyökätessä. * Kaikkia Meet Your Makerin esineitä voi yhdistellä vapaasti etuvartiota rakentaessa tai Raiderin varusteita kootessa. "