Meet Your Maker: Sector 3 Arsenal Pack
"Meet Your Maker: Sector 3 Arsenal Pack Meet Your Makerin Sector 3 Arsenal Pack esittelee voimakkaan uuden aseen ja pirullisen uuden ansan arsenaaliisi. Syvälle kemiallisen tehtaan uumeniin rakennettu geenipankki oli ihmiskunnan viimeinen toivo selviytymisestä. Hurjilla puolustuksilla varustetun Fort Hope -laitoksen oli tarkoitus säilyttää kaikkien ihmiskunnan tuntemien elämänmuotoja geneettiset kopiot. Kunnes vastakkaisten ryhmittymien välille syttyi armoton sota ja läpäisemättömiä suojia kantavat fanaattiset kiihkoilijat mursivat laitoksen puolustukset. Kun oli selvää, että kaikki oli menetetty, massiivinen räjähde täytti maan myrkyllisillä kemikaaleilla ja tuhosi planeetan geneettisen muistin pysyvästi. Sector 3 Arsenal Packin sisältö: 1 uusi ase: Lodestar Shield Voimakas taktinen suoja, jolla kantaja luo turva-alueen, minkä sisältä hän voi tuhota puolustuksia. Kuormadroonien hylyistä talteen otetun suojan ydin säteilee läpitunkematonta kenttää, joka kestää mitä vain. 1 uusi ansa: Launchpad Trap Aseistariisuvan yksinkertainen laite pirullisella tappavuudella. Laukaisualusta aktivoituu läheisyysantureiden avulla ja viskaa kaikki tunkeilijat varmaan kuolemaan (tai ei). Tämä parhaimmillaan pirullisina yhdistelminä oleva ansa on pakollinen lisä kaikkiin linnoitusprojekteihin. "