Yöt ovat pitkiä, resurssit vähissä ja kylmä menee luihin ja ytimiin. Vain armottomat selviävät täällä. Meet Your Maker: Sector 2 Cosmetic Collection on arktisen joutomaan äärimmäisistä olosuhteista selviämiseen luodun huipputeknologian inspiroima. Sector 2 Cosmetic Collectionin sisältö: 1 KORISTEPAKETTI: Lab 2 lohkoa (molemmat saatavilla 3 muodossa) - Reinforced Plastic - Thermal Pack Kuituvahvistetut muovipaneeli ja repeytymätön kangas suojaavat purevalta kylmyydeltä. 2 koristetta - Laboratory Lighting - Laboratory Computer Arktisella joutomaalla selviytymiseen tarvittavaa labrateknologiaa. 1 animoitu koriste - Rickety Fan Kaksoistuuletin, jonka rätinän voi kuulla. 8 tarraa - Frozen Lab Lumisen joutomaan tuhoon tuomitun Sanctuaryn kyltti. 1 ASEULKOASU: - Yeti Kirkas Volt Lancer -ulkoasu sopii vahvoille ja pelottomille Raidereille. 1 CUSTODIAN-ULKOASU - Icebreaker Arktisilla joutomailla liikkuva vallanhaluinen tonkija. * Kaikkia Meet Your Makerin esineitä voi yhdistellä vapaasti etuvartiota rakentaessa tai Raiderin varusteita kootessa.