Meet Your Maker: Sector 1 Cosmetic Collection Sanctuary-majakan oli tarkoitus olla toivon symboli. Sen piti valaista tietä eteenpäin hävitetyn maailman pimeydessä. Sen muurien takaa turvaa etsineet löysivät vain tuskaa ja kuolemaa. Meet Your Maker -pelin Sector 1 Cosmetic Collection kutsuu sinut sukeltamaan syvemmälle Dreadshoreen. Anna kieroutuneen luovuutesi virrata ulkonäköesineillä, jotka ovat saaneet innoituksensa Uuden Englannin pahamaineisesta Sanctuarystä ja ainoasta vangista, joka koskaan on paennut sen julmia kokeita. Meet Your Maker: Sector 1 Cosmetic Collectionin sisältö: 1 KORISTEPAKETTI: Light’s End 2 palikkaa (kukin saatavilla 3 muodossa) - Majakan tiili - Majakan ikkuna Rakenna majakanpaloilla, jotka on suunniteltu kestämään olosuhteita. 2 rekvisiittaa - Kaartuva seinä - Viemäriputkia Majakan laitoksen osia, jotka ovat kuluneita ja ruosteisia vuosien käytön jälkeen. 1 animoitu rekvisiitta - Laiteikkuna Majakan valoa käyttävä liikkuva laite, joka houkuttelee Raidereita aavemaisella hehkullaan. 8 siirtokuvaa Maalaa etuvartiosi perinteisillä majakan kuvioilla. 1 ASESKINI: - Dreadnought Rantaan ajautuneen sotalaivan kovasta teräksestä valmistettu Demolition Cannon. 1 CUSTODIANIN SKINI: - Maelstrom Toinen puku, jonka on innoittanut legendaarinen hahmo, jonka kerrotaan naaranneen kuolleita merten syvyyksistä. *Kaikkia Meet Your Maker -pelin esineitä voi sekoitella vapaasti etuvartiota rakenneltaessa tai luodessa Raider-varustusta.