Maximum Entertainment RPG Bundle
Lähde eeppisiin seikkailuihin ja tutki laajoja maailmoja RPG-paketin kanssa. Uppoudu kiehtoviin tarinoihin, hallitse strateginen taistelu ja muokkaa hahmojesi kohtaloita. Tämä paketti sisältää: Cris Tales Upea indie-rakkauskirje klassisille JRPG uudella näkökulmalla. Katso menneisyyteen, toimi nykyisyydessä ja näe, kuinka valintasi muuttavat tulevaisuutta dynaamisesti – kaikki yhdellä näytöllä. Liity äskettäin heränneen aikamaagin Crisbellin ja hänen fantastisten kumppaneidensa seuraan fantasiamaailmassa, joka kohtaa synkän tulevaisuuden. Mahtava aikaimperatori ja hänen joukkonsa uhkaavat tuoda katastrofin, joka repii Crystallisin ja alueen muut neljä valtakuntaa kappaleiksi. Koe kauniisti käsin piirretty maailma, hallitse Crisbellin aikamagiaa ja tee päätöksiä, joilla on kauaskantoisia seurauksia yli 20 tunnin pelin aikana. Hammerwatch Anniversary Edition Palaa Hammerwatchin linnan vankityrmiin tässä kauniisti uudelleenmasteroidussa versiossa juhlistamaan sen 10-vuotisjuhlaa. Valitse seitsemän sankariluokan välillä, kohtaa vaarallisia sokkeloita ja voita pahoja petoja yksin tai yhteistyötilassa. Koe uusia kampanjoita, päivitetty grafiikka ja parannettu esinejärjestelmä tässä eeppisessä dungeon crawler -pelissä. Hammerwatch II Valitse viiden hahmoluokan välillä, räätälöi sankarisi ja lähde tehtäviin yksin tai online-yhteistyötilassa. Kerää ja luo esineitä, jotka auttavat sinua eeppisellä matkallasi Herianin valtakunnan palauttamiseksi.