Maximum Entertainment Horror Bundle
Sukella kylmäävään kolmen jännittävän kauhupelin kokoelmaan Horror Bundlen myötä. Ratkaise mysteerejä, kohtaa pelottavia olentoja ja selviydy käsittämättömistä tilanteista. Tämä bundli sisältää: Fobia - St. Dinfna Hotel Ratkaise pulmia ja etsi tarvikkeita tässä Unreal Enginen voimalla toteutetussa ensimmäisen persoonan kauhukokemuksessa. In Sound Mind Navigoi sarja häiritseviä muistoja tässä psykologisessa kauhupelissä. Löydä uhreja, jotka ovat altistuneet kokeelliselle kemikaalille, ja kohtaa pelottavia kauhuja ja ainutlaatuisia pomotaisteluita. Nauti tuoreesta kauhukokemuksesta Nightmare House 2 luojilta, jossa on The Living Tombstonen karmiva ääniraita. Remothered: Broken Porcelain Tutki Ashmann Innin synkkiä salaisuuksia tässä selviytymiskauhupelissä. Hyödynnä hiiviskelyä, ratkaise haastavia arvoituksia ja uppoudu jännittävään psykologiseen juoneen reaaliaikaisilla elokuvamaisilla kohtauksilla. Täydellinen aloituspiste uusille faneille ja jatkoa sarjan veteraaneille.