Masters of Evil -paketti
Baron Zemo ja Masters of Evil suunnittelevat taas pahojaan, kun he aikovat houkutella Avengerit ulos ja kukistaa heidät tässä klassisen vuoden 1963 sarjakuvaseikkailun uudelleenkerronnassa. Tämä paketti sisältää 11 pelattavaa hahmoa!