Mukauta Shepardia ja hänen joukkuetovereitaan Ulkoasupaketti 1 -paketilla! Valitse uusia asuja Garrukselle, Liaralle sekä EDI:lle ja varusta Shepard Cerberuksen raskaalla Ajax-haarniskalla!