Marvel's Midnight Suns (Xbox One)
Marvel’s Midnight Suns on vaikuttava crossover-tapahtuma, jossa yhdistyvät monipuolinen tarina, hahmojen väliset suhteet, roolipelin mukautus- ja edistymisvaihtoehdot sekä uuden korttipohjaisen taktiikkapelin strategia- ja taistelumekanismit. Marvel-universumin synkimpiin kolkkiin perustuvassa tarinassa solmit vahvoja liittoja Marvel-supersankarien ja vaarallisten yliluonnollisten soturien kanssa kohdataksesi maailman uhkaavan vaaran… Lilithin demoniset voimat ja muinaisen Chthon-jumalan. Oma Marvel-seikkailusi Sinä olet Hunter, Marvel-universumin ensimmäinen täysin mukautettava sankari. Räätälöi ulkonäköäsi, valitse reaktiosi eri tilanteisiin ja solmi suhteita Marvel-legendoihin, mukaan lukien Avengers, X-Men, Runaways ja monia muita. Päätä, kenet otat mukaan suorittamaan tehtäviä, mihin tehtäviin ryhtyä ja monia muita vaihtoehtoja, jotka tekevät kokemuksestasi ainutlaatuisen. Taistele ja ajattele supersankarin tavoin Kriitikoiden ylistämän XCOM-taktiikkapelisarjan tekijät ovat luoneet mukaansatempaavan ja mukautettavan korttipohjaisen järjestelmän, joka palkitsee näppärän ajattelun supersankariviirillä. Lähetä supersankariryhmä taktisiin vuoropohjaisiin tehtäviin kukistaaksesi pahuuden voimat. Hyödynnä ympäristöäsi, liiku taistelukentällä saadaksesi vihollisen tähtäimeen tai komboa varten ja vapauta sitten tuhoavia sankarikykyjä päästäksesi niskan päälle jokaisessa eeppisessä taistelussa. Taistelujärjestelmä hyödyntää taktiikkapelien ja korttipohjaisen taistelun parhaita puolia tarjotakseen ainutlaatuisen ja jännittävän kokemuksen. Astu legendojen joukkoon Katso, mitä supersankarit tekevät vapaa-ajallaan. The Abbey — ikioma salainen tukikohtasi — on täynnä tehokkaita piilotettuja esineitä ja salaisuuksia, jotka auttavat sinua voittamaan Lilithin ja hänen alamaisensa. Tutustu Marvelin suosikkisankareihisi vuorovaikuttamalla heidän kanssaan tavoilla, jotka eivät ole mahdollisia sarjakuvissa tai elokuvissa.