Marvel's Midnight Suns - The Hunger (Xbox One)
Yrittäessään keksiä parannuskeinoa harvinaiseen sairauteensa taitava biokemisti tri Michael Morbius muunsi itsensä vahingossa lepakkomaiseksi hirviöksi, joka joutuu ruokkimaan itseään ihmisten verellä selviytyäkseen. Nyt Morbiuksen täytyy liittyä Midnight Suns -tiimiin taistellakseen New Yorkia piinaavia vampyyreja vastaan sarjassa uusia tarinatehtäviä. Suorittamalla nämä tehtävät ovat askeleen lähempänä bonustehtävää, johon pääset omistamalla ja läpäisemällä kaikki Marvel's Midnight Suns -kausinkortin DLC-tehtävät. Ja jos vampyyrien hyökkäys ei tuottanut tarpeeksi ongelmia, Hydra on alkanut yhdistämään epäkuolleiden DNA:ta eliittijoukkoihinsa luodakseen partion muunneltuja supersotilaita. Morbius oli toivonut pystyvänsä takaisinmallintamaan niiden ominaisuudet luodakseen seerumin, jonka avulla hän voisi kestää auringonvaloa, mutta väärissä käsissä hänen tutkimuksensa voisi tehdä vampyyreista voittamattomia. Morbius soveltuu hyvin Midnight Suns -tiimiin, sillä hän on taistellut aiemmin Bladen ja Ghost Riderin rinnalla. Nyt Morbiuksen täytyy sammuttaa verenhimonsa jälleen kerran ja auttaa tämän uuden pahuuden kukistamisessa. Tämän sisällön pelaaminen edellyttää Marvel's Midnight Suns -peliä, ja sisältyy kausikorttiin.